Reklamation

Denne formular udfyldes og indsendes. Du vil modtage en kopi af denne via E-mail.

Når du handler på Gadgethuset.dk, har du 24 måneders reklamationsret over fejl eller mangler ved varen regnet fra det tidspunkt, hvor du modtog varen.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb (Kun på den del der sket indgreb på).

Du skal reklamere i rimelig tid, efter du har konstateret fejlen eller manglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Rettidig reklamation betyder, at du enten kan få varen repareret, få den omleveret, få et prisafslag eller få pengene tilbage afhængig af den konkrete situation.

Reklamationer vedrørende varer købt på Gadgethhuset.dk kan rettes til kundeservice via denne formular eller e-mail. For at sikre hurtig reklamationsbehandling, bedes du lave en fyldestgørende beskrivelse af det, du vil reklamere over, samt evt. vedhæfte et eller flere beskrivende billeder.

Såfremt vi vurderer at varan skal returneres, fremsender vi returlabel pr. email som du bedes benytte til fremsendelsen. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Returadressen fremgår af den returlabel du modtager fra os. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Bemærk; Ved oprettelse af reklamation på produkter, hvor fejl eller defekt ikke kan konstateres eller ikke er dækket af reklamationsretten, vil produktet blive returneret inklusiv et testgebyr samt evt. returfragt. Testgebyret beløber sig til DKK 200,00 og returfragten afhænger af pakkens vægt og størrelse.